Klantenservice

Retourneren:

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren! Je kunt je artikel(en) binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Je verzendt het (de) te retourneren artikel(en) met de pakbon direct, maar in ieder geval binnen veertien dagen aan She Matters Fashion. Mocht je de  gehele order retourneren dan worden ook de eventuele verzendkosten binnen 14 dagen teruggestort. De artikelen dienen ongedragen, ongewassen en niet beschadigd te zijn en met alle tags nog bevestigd

Hoe retourneer ik mijn pakket?

1.Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.
2.Plak een A4 met ons retour adres op het pakket. Het retouradres is She Matters Fashion Knottenbeltlaan 53 3772 NL Barneveld
3. Breng je retourpakket naar een POST NL punt en reken het retourpakket af.

4. Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of als het pakket kwijt is.

Levertijd:

Wij doen ons uiterste best je bestelling op werkdagen nog dezelfde dag te verzenden. Niet altijd lukt het ons om dit na te komen, je bestelling wordt  altijd binnen 1 tot 5 werkdagen geleverd. Zodra wij jouw bestelling versturen, krijg je hiervan een bevestiging via het opgegeven mailadres

Verzendkosten:

Wij versturen onze pakketten via PostNL, mocht er vertraging zijn via PostNL dan zijn wij daarvoor niet aansprakelijk.  De verzendkosten zijn € 5,50 binnen Nederland. Bij bestellingen vanaf € 75,- zijn de verzendkosten gratis.

Garantie:

Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde artikel met grootste zorg worden gecontroleerd voordat deze daadwerkelijk worden verzonden. Soms kan het helaas wel eens voorkomen dat je een artikel beschadigd ontvangt. Natuurlijk begrijpen wij dat dit heel erg vervelend is. Wij willen je graag adviseren een mailtje te sturen naar [email protected]  met daarbij foto(‘s) van de beschadiging van het artikel in zijn geheel, onder vermelding van jouw ordernummer. Wij zullen samen met jou zoeken naar een juiste oplossing!

Klachten:

She Matters Fashion streeft ernaar dat iedereen tevreden is over zijn bestelling. Mocht je toch een klacht hebben, dan zullen wij ervoor zorgen dat dit naar tevredenheid wordt opgelost. Stuur je klacht per mail naar [email protected] en wij helpen je zo snel mogelijk verder. Vergeet hierbij niet om jouw ordernummer te vermelden.

zoek jouw artikel